انتخاب کن

جَریمــِــــــه یِ عِشـــــــق...

THE BEST BOY



نظرات شما عزیزان:

سوگند
ساعت16:56---8 شهريور 1393
من به شخصه 7 هستم
وب خوبی داری آقا شادمهر موفق باشی
خوشحال میشم بیای وبم
من دخترم .... واین روز ها دختر بودن تاوان میخواهد.... عاره !
پاسخ:فدات آبجی....چشم حتمن میام....اوکی


اذر
ساعت14:43---8 شهريور 1393
9
پاسخ:بدون شرح...


کلب بی بی زینب
ساعت13:21---8 شهريور 1393
گزینه3 خیلی خوبه
پاسخ:بدون شرح...


MAHTAB
ساعت11:13---29 خرداد 1393
چرا ضایع میکنی آدمو داداش گیتی خب؟؟؟؟؟؟؟؟هد نمیزنم درسته ولی حجابم مث همینه دیگه ن والا تو توعمرت موهای منو دیدی؟؟؟؟؟خب آره دیدیولی جدی بی هد همونجورم دیگه جونه جی بی
پاسخ:دمتون گرم برا هم دیگه اینجا نظر میذارید...


گیتی
ساعت15:35---27 خرداد 1393
خاظرش مال این پست بوده برم توبش بزارم گیج میشه چه زودبه خودت می گیری
پاسخ:الان فهمیدم..اوکی


گیتی
ساعت16:51---26 خرداد 1393
هتاب توکی هدزدی که می گی شبیه هفتم؟؟؟ یه چیزی بگوباعقل جوردربیاد
پاسخ:ایول برا مهتاب اینجا نظر میذاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟


فاطمه
ساعت19:25---25 خرداد 1393
یه چیزی بگم؟؟؟خودت چی میگی کدومشون بهتره....به نظرم5و7 خوبن....راستی این وب جدیدمه بیا سر بزن خووووب؟؟؟؟؟
پاسخ:مرسی ... چشم حتمن میام ... من میگم1و10 از همه باحال ترن


گیتی
ساعت18:34---24 خرداد 1393
هم برخوردگفتی به توربطی نداره باسه همین بهت نمی گم تایادبگیری بایه خانوم محترم چه جوری صحبت کنی
پاسخ:بگم معذرت خوبه؟


گیتی
ساعت13:28---24 خرداد 1393
یعنی تونمی دونی مهتاب کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟منم همونجاییم ههههههههههه اصن تمام خراسان سرای منه
پاسخ:خب ازکجا بدونم...جونت درآد یه کلمه میخای بگی هاا... خب بگو دیگه این همه نپیچون مارو!!


گیتی
ساعت19:28---20 خرداد 1393
الاشدی پسرخوب ولی من بازمث اینانیستم فک کنم شبیه به 8 باشم نمی دونم ولیهمشون خوشگلن من تمام ایران شهرمه عزیز ولی بیخ ریش مهتابم یعنی نفهمیدی من دوست مهتابم ایکیو که می خوام برم خونشون بعدمی پرسی کدومشهرمعلومه دیگه هم شهریم باهاش
پاسخ:نبابا...آره فهمیدم ولی خراسان رضوی یه شهرکه نیست توکدومش؟؟؟؟


mahtab
ساعت16:05---15 خرداد 1393
به به دم شماگررررررررررررررم اقاشادمهر

چقد پیشرفته شد مدلاش یهو

7قابل قبوله مث خودمه
پاسخ:دیگه وقتی مهتاب خانوم بگه حد وسطشو بذار باید بذاریم دیگه...قربانت


ترلان
ساعت13:10---13 خرداد 1393
اغا حد وسط میشه بروجرد

خخخخخخخخخ

ولی خو از چادر خوشم نمیاد

مث شماره دو هم اینقد موهام ول و ویلون نی خخخخخخ
پاسخ:خخخخخخخخخخ..خب دمت گرم


گلناز
ساعت8:07---10 خرداد 1393
هیچ کدوم حدوسط خخخ حدوسط داریم اصن نمی دونم من شبیه هیچ کدوم ازاینانیستم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟شاید اصن زمینی نیستم خخخخ؟؟؟؟؟عایامن هستم زمینی خ شوخی کردم جالب بود
پاسخ:حالا ما یه حد وسط نذاشتیم هرکی میاد میخواد مارو بزنه هاااااا.....آره جالب نبود


MAHTAB
ساعت23:16---7 خرداد 1393
حد وسط اینارو هم بذار ن انقد ازین وره بوم ن انقد ازونور!
پاسخ:دیگه توانمون بیشتر از این نیست ولی سعیمو میکنم ... ولی چشــــــــــم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 7 خرداد 1393برچسب:بی حجاب,باحجاب,جریمه عشق,شادمهر, ] [ 22:35 ] [ ♦:sَhadmehr:♦ ]

[ ]